רוצים לקנות מלגזות במחירים משתלמים במיוחד, או לקבל פרטים נוספים? התקשרו עכשיו: 072-392-3187

מלגזה חשמלית

מלגזה חשמלית

מלגזה חשמלית

מלגזה חשמלית היא כלי רכב קטן שמטרתו הנעה ושינוע של מגוון סוגי מטענים וציוד, ומיועדת לשימוש במחסנים, מרכזים לוגיסטיים ועוד.


מלגזה חשמלית אינה פועלת על דלק. לכל מלגזה חשמלית מכל סוג שהוא יש מצבר הניתן להוצאה והכנסה. המצבר נטען לחשמל ולאחר טעינתו (שנמשכת בדרך כלל מספר שעות) הוא מחובר בחזרה ומניע את המלגזה החשמלית.

לשימוש במלגזה חשמלית יש יתרונות רבים:
יתרון מרכזי ראשון של מלגזות חשמליות , היא עובדת היותן חשמליות. מלגזה חשמלית אינה עובדת על דלק , אלא על מצבר הנטען בחשמל. הודות לכך, המלגזה החשמלית היא אידיאלית לשימוש במחסנים סגורים. כידוע, מלגזה הפועלת על דיזל פולטת עשן או אדים רעילים דרך המפלט שלה, ובכך מקשה על הנשימה של העובדים במחסן הסגור ואף פוגעת בבריאותם, שכן אין כל אפשרויות אוורור ותחלופת אויר במחסן. לעומתה, מלגזה חשמלית אינה פולטת עשן או אדים רעילים ובכך מאפשרת סביבת עבודה נעימה ובטוחה יותר.


בנוסף, העובדה שמלגזה חשמלית אינה עובדת על דלק אלא נטענת לחשמל , הופכת אותה ם לידידותית לסביבה. היא אינה פולטת עשן ואדים המזהמים את הסביבה, כמו מלגזת הדיזל , ומפחיתה את זיהום האויר. טעינת המצבר החשמלי מאפשרת לנהוג במלגזה חשמלית שעות רבות, ובעזרת צג בקרה ניתן לדעת מתי יש להטעין שוב את מצבר המלגזה החשמלית, כך שאף פעם לא תופתעו ותתקעו באמצע עבודה.


יתרון נוסף של מלגזה חשמלית על פני מלגזת דיזל הוא בעבודה השקטה שלה. למלגזה חשמלית מנוע שקט שאינו מרעיש במהלך ההפעלה כמו מלגזת דיזל. גם יתרון זה הופך מלגזה חשמלית לאידיאלית לשימוש במחסנים סגורים, שבהם כל רעש מקבל תהודה ואינו נעים לעובדים במחסן. רכב על גז בדומה לרכב חשמלי הוא ידידותי מאד לסביבה. אך גם במקומות עבודה פתוחים עדיף להשתמש במלגזה חשמלית שאינה מרעישה, וליצור סביבת עבודה נעימה הרבה יותר.

יתרון חשוב נוסף הוא שמלגזה חשמלית היא קומפקטית יותר בהשוואה למלגזות אחרות. למלגזה חשמלית יש כושר תמרון מהיר במעברים ומקומות צרים הודות לרדיוס הסיבוב שלה. עוד יתרון של מלגזה חשמלית הוא הוצאות התחזוקה הנמוכות שלה.


ולבסוף, יתרון חשוב במלגזות חשמליות הוא המגוון הרב הקיים בשוק, והיכולת להתאים לכל אחד מלגזה חשמלית בהתאם לצרכיו ומקום עבודתו. למשל: למלגזה חשמלית יש כושר העמסה והנעה גבוה, היכול להגיע עד 5.5 טון. כל אחד יכול לבחור במלגזה חשמלית עם כושר העמסה הרצוי לו. כל מלגזה חשמלית מסוגלת גם להרים את המטענים לגבהים שונים על-פי צרכי המשתמש. בעת עבודות בניה של בריכה ניתן להשתמש במלגזה החשמלית על מנת להעביר את החומרים בקלות.

הסיבה העיקרית שאנשים משתמשים בכלי רכב חשמליים (EV) היא בגלל שהם יותר ידידותיים לסביבה. נכון שלא ניתן לראות ברכבים חשמליים 100% ידידותיים לסביבה, ולכן יש טעם לבדוק עמדות טעינה סולאריות. עמדות טעינה לרכב חשמלי הן בעצם אותו דבר כמו תחנות דלק. הם מאפשרים לרכבים חשמליים לתדלק ולהמשיך לנסוע. אין מספיק עמדות טעינה בארץ. זה מוביל לכך שבעלי רכבים רבים מתקינים תחנת טעינה בביתם כדי שיוכלו לתדלק שם ולהימנע מלהיתקע עם מצבר ריק. 

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בכל הנוגע לתחנות טעינה סולאריות הוא ההבנה לכמה תשתית צריך להסדיר. המצב הנוכחי לא יאפשר לנו להשתמש בהרבה תחנות כאלה, וכדי שנוכל להשתמש בהן בזמן הקרוב אז יהיה צורך לבצע כמה התאמות.

סוגי המלגזות החשמליות השונות נבדלים זה מזה לא רק בכושר העמסה והגובה אליו מסוגלות להגיע מזלגות ההרמה של המלגזה החשמלית , אלא גם ברדיוס הסיבוב של המלגזה החשמלית, מהירות הנסיעה ועוד. כל בחירת מלגזה חשמלית צריכה להתבצע בהתאם לאופי העבודה, הציוד מועמס, תנאי השטח במקום בו אמורה לפעול המלגזה החשמלית וכדומה.