רוצים לקנות מלגזות במחירים משתלמים במיוחד, או לקבל פרטים נוספים? התקשרו עכשיו: 072-392-3187

ברוכים הבאים

13/11/2010 17:42:36

חברת קלארק העולמית חשפה מלגזה חשמלית חדשה!!

המלגזה החדשה של קלארק מדגם GEX עם ארבעה גלגלים וכושר הרמה של עד 5 טון. המלגזה מופעלת באמצעות 2 מנועי AC בתפוקה של 9.3 KV כל אחד. המנועים סגורים ומוגנים. בלמי דיסק טבולים וללא תחזוקה. הגלגלים נשלטים בצורה שמפחיתה את השחיקה.

רוצים לקרוא עוד על המלגזה החשמלית החדשה ? היכנסו להמשך הכתבה...

חברת קלארק העולמית חשפה מלגזה חשמלית חדשה !!!

 

מלגזה חשמלית חדשה  GEX 40-50המלגזה החדשה של קלארק מדגם GEX עם ארבעה גלגלים וכושר הרמה של עד 5 טון.

GEX 40-50 החדשה מופעלת על ידי שני מנועי AC בתפוקה של 9.3 KV כל אחד ומבוסס על 80V בטכנולוגית שלוש פלוס.

שני מנועי הAC מבטיחים תאוצה מעולה ומומנט גבוה. הם מוגנים וסגורים ובכך נחסכות עלויות תחזוקה מיותרות.

בנוסף לכך המשאבה ההידרולית נכנסת לפעולה לפי הצורך ובכך נמנע בזבוז אנרגיה.  ישנם גם בלמי דיסק טבולים ללא תחזוקה והגלגלים נשלטים בצורה שמפחיתה את שחיקת הצמיגים למינימום.

מלגזה זו נועדה לענות על צרכים של הרמה ושינוע למטענים כבדים במחסנים סגורים והיא מהווה ציון דרך בהתקדמות החברה בדרך להרחבת מגוון מוצריה למלגזות בעלות כושר הרמה גדול ולחזרתה של קלארק לראש רשימת היצרניות הגדולות.

מנכ"ל קלארק אירופה אישר כי קלארק מספקת כעת מגוון שלם של כלי מחסן , עגלות משטחים מפעיל הולך וטרקטורי גרירה בעיצוב ויצור של קלארק.

על מנת לענות על הביקוש המתגבר בעיקר באמריקה, חברת קלארק בונה מפעל ייצור רביעי במקסיקו שיושק במהלך שנת 2012 . ויש את המפעל החמישי בברזיל שיופעל בשנת 2013 . כמו כן מתכננים בקלארק להפעיל את מפעל ההרכבה בגרמניה ולהחזירו לפעילות מלאה כבר בתחילת שנת 2014.

חברת ג'נראל ציוד הנציגה הבלעדית של קלארק בישראל, מציעה לצד המלגזה החדשה עוד מבחר מלגזות קלארק בגדלים שונים, לצד עגלות משטחים ומלגזונים מכל הסוגים.

אתם מוזמנים לבקר באתר מלגזות קלארק ישראל ולהתרשם ממבחר מוצרי קלארק.

קלארק – 90 שנות מצוינות!